روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

دلم گرفته...

سلام

امروز صبح خبر اعدام رضا قرایی رو خوندم هرچند که بعدش تکذیب شد . یکی از قوی ترین مردان ایران یا

همون مردان آهنین که سر یه اختلاف حساب با چند نفر در گیر شده و با قمه یکی رو بقتل رسونده و انگشتهای

دست یکی دیگرو قطع کرده . من جزو اون دسته از آدمایی نیستم که با اعدام مخالف باشم چون اعتقاد دارم

اعدام حق یه عده ایه . مثلا قاچاقچی ها یا متجاوزین یا قاتل های زنجیره ای .  ولی نه اینجور قتل هایی که

سر دعوا و درگیری پیش میاد . چون معمولا قصد قتل و آدمکشی ندارن . در هر حال از تکذیب خبر خوشحال شدم . 

نه بلدم نه میخوام که در مورد این موضوع بحث کارشناسی کنم . اما چیزی که خیلی ناراحتم کرد این جمله بود

که برادر این مرد آهنین ازش نقل قول کرده  " اون حق نداره به من زور بگه " .

چی باعث میشه ما آدما انقدر حس برتری نسبت به هم داشته باشیم ؟ چندتا خانواده باید بخاطر گردن کلفتی

یه آدم داغدار بشن ؟ غیر از اینه که چون این آقا احساس قوی بودن میکرده دیگرون رو محق نمی دونسته که

بهش اعتراض کنن حالا حتی به ناحق ؟ چی باعث میشه به خودمون اجازه حمل قمه و چاقو بدیم ؟

پهلوونی یعنی چی ؟ پهلوون یعنی کی ؟ فقط هرکی بازوش و گردنش کلفت تره ؟ غیر از اینه که الان یه خانواده

عزادار فرزندشونن و اگر خدای نکرده حکم اعدام اجرا بشه خانواده خودش هم داغدار میشن ؟ که احتمال اجرای

حکم هم خیلی زیاده چون طبق معمول اینترنت پرشده از این بحث که چرا قاتل روح اله داداشی در عرض دوماه

اعدام شد و رضا قرایی هنوز نه . و این موضوع رو ربط می دن به سیاست و ...

یا اینکه دوباره از یه قاتل قهرمان سازی میکنن و نمک به زخم خانواده مقتول می پاشن تا اونا گذشت نکنن .

و قصه شهلا و کبری و دلارام و ریحانه و ... دوباره تکرار میشه .

خیلی تلخه خیلی... انگار جون آدما بی ارزش شده . هم برای اونی که قمه و چاقو حمل میکنه تا ابراز وجود کنه

هم برای ما مردم که دنبال داستان سازی و سرگرمی هستیم از وقوع این اتفاقا تو کشورمون .

کاش انتخاب مردان آهنین ما هم مثل انتخاب دختر شایسته بود که حداقل غیر از چشم و ابرو و قد و بالا به

توانایی ها ، تحصیلات ، کارهای خیر انجام شده و خیلی چیزای دیگه امتیاز میدن . 

کاش معیار انتخاب قوی ترین مرد هم بجز زور بازو ، مرام و اخلاق پهلوونی بود .

دلم گرفته ...

دلم برای اشکهای خانواده مقتول گرفته .

دلم برای اضطراب و دلهره خانواده قاتل گرفته .

دلم یه عالمه گریه میخواد ...

نظرات 6 + ارسال نظر
عاشـᓆ פֿــבا..!! یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 11:56 http://god1379.blogsky.com

بارالها
تو نادیده میگیری
من هم نادیده میگیرم
تو خطاهایـم را
من عطاهایت را . . .

سلام منتظر حضورتون هستم
اگرم دوس داشتی بلینک خبرم کن

حتما عزیزم

عاشـᓆ פֿــבا..!! شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 13:27 http://god1379.blogsky.com

سلام وبتون عالیه ممنون میشم سری به وب من هم بزنید

سلام . ممنون . حتما میام

ربولی حسن کور جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 22:01 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
تکذیب شد؟
پس این فیلم اعدامی که توی واتس آپ برای من اومده مال کیه؟

میگن اصلا فراریه هنوز

رضوانه جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 21:20 http://khanevadeyearmani.mihanblog.com/

عجب روزگاریه....
چقدر خشم آنی بده ... و چقد کنترل خشم هم سخت!
تمایل به تبادل لینک داشتی خبر بده دوستی.

واقعا خطرناکه .
حتما . من لینکت کردم

یعنی فکر کن با قمه و شمشیر!!!!!!!!

همینو بگو

هیسسس پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 23:33 http://yadat.mihanblog.com

واقعن سخت وسنگینه! کنترل خشم! تواضع داشتن! کار آسونی نیس!‏

دقبقا همینطوره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.