روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

رژیم من

سلام

وبلاگ قبلی کلا قرار بود رژیمی باشه ولی پای خاطرات هم وسط کشیده شد .

ولی طبق روال قبل از امروز خوراک نوشتمو اعلام میکنم . و بازم خاطراتمو مینویسم .

خلاصه مطلب این بود که 79 کیلو بودم با سابقه چند سال رژیم ناموفق .

پارسال دی ماه شکممو عمل کردم و صاف شدن شکم انگیزه ای شد برای درست رژیم گرفتن .

وقتی اینجا مینویسم انگار انگیزه بهتری دارم .

البته بگم که دوستای خوب رژیمی تو وبلاگ و یه گروه تلگرامی خیلی تاثیر داشتن . امیدوارم دوستای وبلاگیمو

پیدا کنم . اکثرا بلاگفایی بودن که اونم داغون شد .

از 79 رسیدم به 68 . ولی وبلاگمو که از دست دادم انگار کنترل شکمم رو هم از دست دادم !!!!!!

وزن روز 4 شنبه 70.800 بود . قراره شنبه به شنبه فقط وزن کنیم ولی من طاقت ندارم و زود زود وزن میکنم .

خوراک نوشت دیروز :

صبحانه : قهوه 2 + شکلات تلخ 15

ناهار : 7 ق پلو 280 + 2ق قورمه سبزی 90

شام : 3ق لوبیا پلو 150

میان وعده : زردالو 20 + چای با شکلات 15 + یه لیوان ذرت بوداده  60

جمع : 632

البته طبق گفته سرگروه رژیم ، کالری نباید زیر 1000 باشه ولی خوب بخاطر ماه رمضان محدودیت دارم تو خوردن .

ضمن اینکه وقتی گرمم میشه دلم اصلا غذا نمی خواد .

سرگروه ما یه خانم خیلللللللی چاق بوده که یکساله شده یه مانکن خوشگل و جوون . نکته های خوبی بلده

در مورد غذا خوردن . اگه رژیمی هستین بگین ازش میپرسم .

مثلا یه چیز جالب که ازش یادگرفتم اینه که وقتی غذا پلو خورش هست برنج بیشتر و خورش کمتر باید باشه .

برعکس چیزی که من فکر میکردم اگه خورش خالی بخورم بهتره تا برنج .

یا باوجود اینکه کالری شکلات تلخ یا خرما و عسل از یدونه قند بیشتره ، بهتره بجای قند و شکر از اونا استفاده بشه .

برا آرزوی موفقیت کنین دوستای خوبم .

هزارتا بوسسسسس برای شما

** بهم یاد بدین از برچسب چجوری استفاده کنم لطفا . کلا کارش چیه ؟؟؟ مرسی

نظرات 3 + ارسال نظر
هیسسس چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 08:22 http://yadat.mihanblog.com

تو بلاگ اسکای که نمیدونم چطوره! ولی تو میهن بلاگ پایین هر پست وقتی داری تایپ میکنی، برچسب پایینش داره!
کلمه کلیدی بحثتو میزنی و بعد اینتر تا ثبت بشه! و در بلاگفا کلماتو میزنی بینشون ویرگولی چیزی!

استفاده اش برا کسی در مورد بحث تو سرچی داش با برچسب های تو زودتر و بهتر پیدا میشه و مطلبش میاد!
یا بازم تو میهن و بلاگفا این برچسبها حاشیه صفحه وبت میاد و تو هر وقت لازم بود رو اون کلیک کنی زودتر برات پیدا میشه!

کلا برا یافتن تو راحت تر تو سرچ یا برخا دسته بندی مطلب و....

رضوانه یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 13:38 http://khanevadeyearmani.mihanblog.com/

سلام عزیز جان
موفق باشی در طول رژیم درمانی!

مرسی دوست خوبم

هیسسس یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 09:24 http://yadat.mihanblog.com

رژیمتون موفق و مستدام و پایدار!

+ برچسب؟ برا پست؟؟؟
کلید واژه است دیه!

با تشکر!!!!!

خوب یعنی چی ؟ چه استفاده ای داره ؟ چجوری ازش استفاده کنم ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.