روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

دوباره اثاث کشی

سلام

مثل اینکه بلاگفا درست شد . این آدرس من اونجاست اگه دوست داشتین بیاین اونور .

اینجا رو هم نگه میداریم اگه قاط زد دوباره برگردیم همینجا .

مثل مرفهین بی درد که دوتا دوتا خونه دارن !!!!!

منتظرتونم ...

http://roozegaresepidosiyah.blogfa.com

مرد من

سلام

امروز فیلم روز روشن رو دیدم . بد نبود ، بیشتر خوب بازی میکردن . اما ارزش دیدن رو داره .

خبری نیست . همه چی آرومه . حتی دل من . دیگه برای کسی تند تند نمی زنه . آرومه آرومه .

هیجان نداره برای دیدن کسی . نه اینکه تنها باشه ، نه ؛  دیگه عاشق نیست . جفتشو عوض کرده .

دیگه تو زندگی من استرس دیدارهای یواشکی نیست . دیگه گریه و غصه نرسیدن نیست .

دیگه هیچ چیز غیر قانونی نیست .

دیگه از آغوش گرم و پر از عشق خبری نیست . عوضش یه آغوش امن و مطمئن اومده .

درسته اون عشق و احساس های تند و تیز وجود نداره ، اما یه عالمه آرامش و اطمینان جاشو گرفته .

همدم جدیدی که تو این یکسال خودشو همه جوره ثابت کرده .

ثابت کرده شریک شادی ها و رفیق غم و غصه هاست .

شاید هنوز گوشه دلم جای خالی عشق رو حس میکنم اما یه دنیا آرامش دارم .

اینجور آرامش ها خوبه یا بد ؟؟؟

همدم جدیدم رو دوست دارم . عاشقش نیستم ولی دوسش دارم . خیلی زیاد ...

 عشق را با هرکس تجربه نکن .

صبر کن ... سالهای سال....

 آنقدر صبر کن تا کسی را بیابی که رنج هایت را از چشمانت بخواند

تورا برای جوانی و صورت و بدنت نخواهد .

تورا برای تو بخواهد...

 تورا عاشقانه بخواهد ...

خوراک نوشت امروز :

صبحانه : قهوه 2 + نصف سیب 35

ناهار : 10 ق پلو 400 + سه ق بورانی بادمجان  90

شام :  5 ق پلو 200  + سه ق بورانی بادمجان  90

میان وعده : انگور 50  + چای با شکلات 15 + انبه 60 

جمع : 942

بوسسسسس