روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

روزگار سپید و سیاه من

سلام

میخواستم تمرین کنم چجوری تو بلاگ اسکای عکس آپلود کنم ، گفتم چه بهتر که عکس یکی از هنرهای بیشمارمو

براتون بزارم !!!!!!! کاملا هم رژیمی!!!!

امروز تو مترو از قسمت مردونه یهو یه صدای جیغ بنفشششش اومد . خانمه فریاد میزد تو به من دست زدی !!!

یه آقایی هم میگفت نخیرررررر من فقط شمارو لمس کردم  ( خوب چه فرقی میکنه برادر من ؟؟!!!! ) باز خانمه

میگفت تو دست زدی به باسن من . اونم خیلی مودب و خونسرد میگفت عرض کردم که خواهر من ، من فقط

چون فشار زیاد بود خوردم به شما . باز خانمه : نخیرررر مرتیکه تو محکم لپ باسن منو گرفتی . آقا : من داشتم

می افتادم شمارو گرفتم !!!!!!! خداروشکر مردم جداشون کردن وگرنه خانمه بقیشو هم تعریف می کرد !!!

خوب آخه عزیز من بیا تو قسمت مخصوص خانمها سوار شو . چه کاریه تو این شلوغی مترو میری وسط مردا ؟

خوراک نوشت دیروز :

صبحانه : قهوه 2 + شکلات تلخ 15

ناهار : نون لواش + 2 قوطی کبریت پنیر  250

شام :  15 ق آش 300+ یه دونه کوکو سیب زمینی 200

میان وعده : زردالو 20 + چای با شکلات 15 + آلبالو 60

جمع : 862

بوسسسسس

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 11:06 http://ramin8.persianblog.ir


سلام ندایی.خوبی؟
بفرست از این دسرخوشمزه هاتو.

لپ باسن !!!!!
باید میذاشتن ادامه بده بنده خدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.